Upravit stránku
Přejít na obsahovou část stránky

Práce žáků tříd 1. AP a 2. CP - Dramatická výchova s metodikou

Nabízíme pohled žáků 1. a 2. ročníků na učitelku mateřské školy a vychovatelku školní družiny. Jde o jejich výtvarné reflexe z pedagogické praxe na téma, jak vypadá paní učitelka, co všechno musí zvládat, jaké by měla mít vlastnosti… V obrázcích je humor, úsměv, nadsázka, ale také velká úcta k tomuto náročnému povolání.

„Učitelství je těžký, robotný úřad, vysilující duši, ochromující fantazii, pijící sílu z organismu: děti přicházející do školy jsou zlé, svéhlavé, bludně vychované bytosti, rafinované, zlomyslné, zhýčkané, zbloudilé, instinktivně nepřátelské a ve velkém procentu úžasně neschopné. Vracím se po pěti hodinách vyučování fyzicky i duševně vysílen, disgustovaný, zničený, tupý, mdlý a sešlý."

Otokar Březina 1891

„Učitelé nesmějí být podobní sloupům u cest, jež pouze ukazují, kam jít, ale samy nejdou.“

„Dobrý učitel chrání žáky i před svým vlastním vlivem.“

  • Práce žáků tříd 1. AP a 2. CP z Dramatické výchovy s metodikou
  • Práce žáků tříd 1. AP a 2. CP z Dramatické výchovy s metodikou
  • Práce žáků tříd 1. AP a 2. CP z Dramatické výchovy s metodikou
  • Práce žáků tříd 1. AP a 2. CP z Dramatické výchovy s metodikou
  • Práce žáků tříd 1. AP a 2. CP z Dramatické výchovy s metodikou
  • Práce žáků tříd 1. AP a 2. CP z Dramatické výchovy s metodikou
  • Práce žáků tříd 1. AP a 2. CP z Dramatické výchovy s metodikou
  • Práce žáků tříd 1. AP a 2. CP z Dramatické výchovy s metodikou
  • Práce žáků tříd 1. AP a 2. CP z Dramatické výchovy s metodikou